fbpx
Menüü

TARTUKODU REEGLID

1. Mõisted
1.1. Majutusasutus – TartuKodu külaliskorterid, majutusasutuse operaator
1.2. Klient – TartuKodu külaliskorteri broneerija
1.3. Korter – TartuKodu külalistkorter ehk apartment.

2. Broneerimine ja maksmine
2.1. Klient saab tasuda ülekandega enne saabumist kodulehekülje kaudu
2.2. Juhul, kui klient soovib pikendada oma kohalviibimist korteris, tuleks informeerida sellest ette vähemalt 2 tundi enne check-out aega. Majutusasutus ei saa garanteerida vabade korterite olemasolu.

3. Check – in ja Check – out 
3.1. Check-in toimub tavapäraselt kell 16.00 või lepitakse iga Kliendi puhul eelnevalt eraldi kokku.
3.2. Korterisse pääsemine on kontaktivaba. Juhendid korterisse pääsemiseks saadetakse Kliendile peale broneeringu kinnitust. Korteri uksekood saadetakse  iga Kliendi puhul individuaalselt ja eelnevalt majutusasutuse kontaktide kaudu.
3.3. Korter peaks olema Kliendi poolt vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kella 11.00, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

4. Majutuse hinnad
4.1. Kõik majutuse hinnad on olemas majutusasutuse koduleheküljel www.tartukodu.ee.
4.2. Kõik majutuse hinnad on toodud ühe korteri kohta ühe öö majutuse eest.
4.3. Majutusasutus pakub erinevaid soodustusi püsiklientidele ning pikemaajalistele korteri broneerijatele. Soodushinnakirja saamiseks tuleb Kliendil pöörduda majutusasutuse poole.
4.4. Majutusasutusel on õigus muuta hindu.
4.5. Hinnad sisaldavad puhast voodipesu, käterätikuid ja hügieenitarbeid (vastavalt broneeringus kokkulepitud inimeste arvule), köögitarvikuid, koristusteenust üks (1) kord nädalas, kõiki tarbimiskulusid mõistlikus ulatuses (vesi, kanalisatsioon, küte, elekter, prügivedu), Wifi internetiühendust.
4.6. Koristamine toimub enne sisse registreerimist ning igal seitsmendal (7.) päeval kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
4.7. Kliendil on õigus tellida erakorralist koristusteenust ja voodilinade ning rätikute vahetust hinnaga 20 eurot / kord.
4.8. Kõikides korterites on olemas köögitehnika (ahi, pliit, mikrolaineahi, külmik, veekeetja, õhupuhasti), lauanõusid, toiduvalmistamise riistu, telerit, mööblit, valgusteid, pesumasinat, triikimisvahendeid.

5. Majutusettevõtte reeglid
5.1. Klient peab korterist lahkumisel kontrollima, et uks oleks lukus.
5.2. Ärge lubage võõraid enda korterisse.
5.3. Kõik korterid on suitsuvabad. Suitsetamine on lubatud vaid selleks ettenähtud asukohas.
5.4. Korterites on keelatud pidude korraldamine.
5.5. Korterist pole lubatud asju kaasa võtta
5.6. Lemmikloomad ei ole korterites lubatud.
5.7. Korterit tuleb kasutada sihtotstarbelistel eesmärkidel ning korras hoida.
5.8. Korteris asuvate esemete (muuhulgas punktis 4.8 nimetatud) kadumisest ja nende kahjustamisest tuleb koheselt teavitada majutusasutust. Kui esemed on kadunud või vigastatud Kliendi süül, siis Klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima tekitatud kahju vastavalt majutusasutuse hinnakirjale.
5.9. Majutusasutus ei vastuta temast mitte sõltuvate rikete ja avariide eest (nt. seadmete tehnilised rikked, häired kommunaalteenustega varustamisel jms).
5.10. Majutusasutus ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest korterist.
5.11. Majutusasutuse öörahu algab kell 23.00 ning kestab kuni 07.00.

6. Tühistamine
6.1. Majutusasutus ei ole vastutav halva ilma, haiguse, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.
6.2. Klient on kohutatud tasuma broneeringu tühistamise eest vastavalt alljärgnevale:
6.2.1. Klient teatab broneeringu tühistamisest ette vähemalt 7 ööpäeva (168 tundi) – tühistamise tasu 0 eurot.
6.2.3. Kliendi mitteilmumise korral tuleb Kliendil kinni maksta kogu broneeringu maksumus.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. LISAINFO. NÕUSTUN